התאמת אריחי קרמיקה לעיצוב הבית

מערכת גוטשטיין

בונים? משפצים? רוצים לחדש את סביבת המגורים? זה הזמן לדעת הכול על התאמת אריחי קרמיקה במסגרת הליכי עיצוב פנים לבית או לדירה.

 

שימוש נכון בחיפוי קיר יאפשר לכל אחד ואחת מביניכם ליהנות ממראה יוקרתי, מעוצב ומשדורג של חלל המגורים, כאשר חיפוי הקיר הנפוצים ביותר כיום מיושמים באמצעות אריחי קרמיקה המותאמים באופן הפונקציונאלי והדקורטיבי ביותר לכל חלל וחלל בשטח הדירה או הבית, החל מאריחי קרמיקה למטבח, דרך אריחי קרמיקה למקלחת ולסביבת חדרי הרחצה והנוחיות בשטח הדירה ועד לאריחי חיפוי דקורטיביים המותאמים לחלל האירוח המרכזי בשטח הדירה (סלון) ויתר חלקי הבית.

 

חיפוי קירות באמצעות אריחי קרמיקה – מה חשוב לדעת?

 

חיפוי קירות פנים הינו חלק מרכזי בכל הליך עיצוב פנים, בין אם הוא מיושם על ידי מעצבת פנים מומלצת ובין אם מדובר במקרים בהם אתם רוכשים על פי טעמכם האישי את אריחי החיפוי השונים לצורך ביצוע עבודות השיפוץ, הבנייה או החידוש של סביבת המגורים. בשני המקרים גם יחד, חשוב לשים דגש על איכות אריחי החיפוי אותם אתם רוכשים ולכן אנו ממליצים לבצע רכישה מרוכזת של כל סוגי אריחים הקרמיקה הנחוצים לכם מבית עסק אחד ומוביל בתחום אריחי הקרמיקה וחיפויי קיר. הקפדה יתרה על רכישת אריחי קרמיקה לחיפוי קירות מבתי עסק מנוסים העוסקים ומתמחים בתחום, תבטיח גם לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות הכוללים בין היתר:

  • היצע מגוון של אריחים מעוצבים לכל חלל מגורים אותו תרצו לעצב או לחדש, לרבות, אריחים למטבח ואריחים לסביבת חדרי הרחצה.
  • ייעוץ מקצועי הניתן לכם על ידי יועצי הקרמיקה הפועלים מטעם בית העסק לצורך בחירת סוגי האריח וגם בכל הנוגע לאופן תחזוקת אריחי הקרמיקה ברמה השוטפת.
  • הקפדה יתרה על איכויות חומרי הגלם מהם מיוצרים אריחי הקרמיקה, דבר המבטיח לכם עמידות ופונקציונאלית של האריחים לאורך שנים רבות.

ישנם יתרונות נוספים המאפשרים לכם ליהנות מהיצע מרשים ומגוון של אריחי קרמיקה מעוצבים המותאמים לצרכי חיפוי קירות בכל סביבת המגורים, במטבח, בחדרי הרחצה ואף בחיפויי קיר חיצוניים.

מספר מילים על אופן התאמת האריחים לעיצוב הבית

בכל הנוגע להתאמה העיצובית של אריחי הקרמיקה לסביבת מגוריכם, אנו ממליצים לכם לשים דגש על גוון האריח והתאמתו לאווירת העיצוב הכללית אותה תרצו ליצור בביתכם/דירתכם. כמו כן, חשוב לבחור את גוון האריחים וטקסטורת האריח בהתאם לאלמנטים השונים הנלווים אליהם בשטח החלל אותו אתם מעצבים כגון: בחירת צבע המותאם לסוגי כיורים למטבח או לחדר הרחצה, התאמת הסגנון העיצובי של האריחים לסגנון של ברזים מעוצבים אותם תתקינו בשטח המטבח וחדר הרחצה, התאמת האריחים למשטחי השיש במטבח או גופי האמבטיה בחדר הרחצה וכדומה. כמו כן בהליך העיצוב של חדרי הרחצה או המטבח ישנה חשיבות יתר לאריחי קרמיקה אשר מונעים החלקה וטובת האלמנט הבטיחותי בחללים אלה.

צרו קשר

בואו להגשים חלומות עם הצוות שלנו

דילוג לתוכן