אסלה תלויה זה סמל סטטוס או סמל למודרניזציה?

מערכת גוטשטיין

המודרניזציה נראית כמעט בכל תחום . מוצרים רבים שרכשו בעבר מעט בכל בית, הולכים ונעלמים עם הזמן כיוון שיש דגמים חדשניים הנוחים יותר לשימוש, לניקיון ולתחזוקה. גם בתחום האסלות חלו שינויים רבים בשנים האחרונות ולקוחות רבים מעדיפים לרכוש אסלה תלויה שיש לה יתרונות רבים, היא תופסת פחות מקום, הרבה יותר נוח לנקות אותה כי כל החלק התחתון לא קיים כך שלא צריך להתכופף. הנוחות הזו חשובה בכל גיל ולכן הנטייה של רוב הציבור הרוכש דירה חדשה או משפץ דירה, היא לרכוש אסלה מסוג זה אצל גוטשטיין וכך ליצור חדר אמבטיה מעוצב ומודרני.

מה זו אסלה תלויה

אסלה תלויה מותקנת באופן אופקי . היא מוצמדת לאריחי הקרמיקה הממוקמים על קיר חדר הרחצה .בין האסלה לרצפה לא קיימת רגל כפי שיש בדגמים הישנים יותר, אלא המוצר תלוי ונתמך על הקיר שמאחוריו. שיפור נוסף בנראות חדר האמבטיה הוא העובדה שמיכל ההדחה שהיה ממוקם מעל האסלה, נמצא כעת מאחורי האריחים, הוא נסתר ואינו גלוי לעין. אדם הנכנס לחדר האמבטיה רואה רק אסלה תלויה ואת הלחצנים להדחת המים הממוקמים בפאנל המוסיף יופי רב לחדר האמבטיה.

יתרונות של אסלה תלויה

אסלה תלויה היא פריט איכותי שהופך את חדר הרחצה למעוצב וטרנדי. אי הימצאותה של הרגל מתחת לאסלה יוצרת מרחב הרבה יותר גדול והנראות היא כאילו שהחדר גדול הרבה יותר מגודלו האמתי . מעבר לכך, היתרון של השיטה מאפשר ניקיון הרבה יותר קל ונוח הן של האסלה והן של רצפת החדר. אסלה תלויה לא קונים בכל יום ולכן יש להתחשב בכל היתרונות כדי לקבל את ההחלטה המושכלת. אסלה תלויה היא פריט יציב לאור אופן התליה המסיבי אל אריחי הקיר. חיבור האסלה הזו לצנרת הביוב זהה לזו של האסלה הרגילה רוב האסלות מסוג זה מותקנות בגובה של 25 ס"מ מעל הרצפה כך שגובה הישיבה על האסלה יהיה כ – 55 ס"מ.

מבחר גדול של אסלות נסתרות

באולם התצוגה המודרני של גוטשטיין אפשר למצוא היצע גדול במיוחד של אסלות תלויות המיובאות מהמפעלים המתקדמים בעולם המייצרים אסלות איכותיות, בטיב מעולה תוך בקרה קפדנית לאורך כל קווי הייצור . כל הדגמים מרהיבים ויפים, יש שפע של אפשרויות בעיצובים קלאסיים, מודרניים או כפריים. הצבע הלבן שולט ברוב חדרי האמבטיה אך למרות זאת, לקוחות רבים מעדיפים לרכוש כלים סניטריים בגוונים חדשניים כמו פרגמון וגוונים נוספים המוסיפים הרבה מאד יופי ועיצוב לחדר האמבטיה. העלויות של האסלות התלויות הן בטווח מחירים רחב לאור הדגמים הרבים שאפשר לרכוש.

אסלה תלויה היא מוצר מודרני ואין קשר בינה לבין סמל סטטוס. כל מי שרואה את יתרונותיה הרבים מגבש חשיבה וקונה את הפריט הנכון ביותר עבורו.

צרו קשר

בואו להגשים חלומות עם הצוות שלנו

דילוג לתוכן